Ondertitels zijn plotseling verschoven

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Ondertitels zijn plotseling verschoven

      De ondertitels (srt bestanden) blijken sinds een paar weken plotseling een paar minuten naar achteren te zijn verschoven. NB Niet de live ondertiteling die met de zender wordt meegezonden via dvb of teletext!
      Maar... Alle films die ik via mijn lokale netwerk bekijk hebben plotseling dit probleem. Ik heb de ondertiteling gecontroleerd via de VPC speler op mijn Mac. Alles is daar OK! Ook nog even naar de timing gekeken via Aegisub. Ook daar is de timing helemaal in orde! Ik kijk al jaren op deze manier films die op mijn Synology NAS staan.(ook Linux) Nooit eerder problemen gehad. Alle sloot naadloos op elkaar, de VU+ met de Synology. Ik heb ook op de VU alles gecontroleerd dat ik kon bedenken maar nog steeds geen enkel idee hoe dit kan. Via de zelfde manier(netwerk) ook gecheckt via mijn WD live speler. Daar is ook alles OK.
      Kortom e.a. moet veroorzaakt worden door de VU+ Duo. Heel vreemd.
      Iemand anders misschien een idee? ?(
    • als dat altijd goed gegaan is, en dat zal best kloppen, kan het probleem niet zomaar ontstaan.
      de VU+ heeft geen updates gehad sinds Februari, dus het kan enkel zijn dat iemand aan de VU+ geknoeid heeft
      een zoeken naar oorzaken is meestal extreem langdradig en langdurig

      ik zou settings en softcam backuppen en het image nieuw erop spelen, met natuurlijk de updates tot en met februari
      :D keine kohle mehr :D