Eigen foto slideshow bij gebruik radio?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Eigen foto slideshow bij gebruik radio?

      In mijn vusolo krijg ik als ik radio inschakel een standaardbeeld op de TV te zien. Is het mogelijk dit beeld aan te passen? Bijvoorbeeld door een eigen foto slideshow, dat is dan denk ik ook beter voor de tv.
    • RE: Eigen foto slideshow bij gebruik radio?

      er zijn de zogenaamde bootlogo's en radio logo's die men zelf kan maken of van derden ter download kan vinden
      de animated radio.logo is dan iets lastiger e maken maar eigenlijk kan dat, indien men daar tijd in stopt
      het is iets milieu vriendelijker als dat beeldscherm niet aan staat en enkel de av-receiver per optisch sp-dif gekoppeld is / dan heb je geen tv nodig dus ook geen achtergrond display (radio.logo)
      of zelfs enkel per pc kan
      enkel de bediening moet per tv indien je de av-receiver gebruikt, luisteren zelf niet.
      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • RE: Eigen foto slideshow bij gebruik radio?

      Tonski, ik heb een spdif kabeltje naar het bose geluidssysteem. Prima geluid, ook met scherm uit.
      Leek mij alleen leuk om soms een soort grote fotolijst te hebben met wisselende foto's. Kan ik daar een tool voor gebruiken? DLG 0.2 heb ik voor bootlogo gebruikt, maar lijkt mij voor deze actie niet geschikt.
      En een gekoppelde vraag: in welke dir zitten de radio logo's?