TVV met welke image en softcam?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • TVV met welke image en softcam?

      Hallo,

      Ik ben hier al maanden TVV pogen blijvend aan de praat te krijgen, doch na een kanaalwissel met een anders gecodeerd kanaal loopt de gebruikte Ccam 2.30 niet meer. Graag zou ik het boeltje terug blijvend aan de praat krijgen zoals het vroeger steeds was. Eerlijk gesproken weet ik niet goed wat er gaande is want het heeft altijd gewerkt in combinatie met OpenATV 5.0

      Wat kan iemand mij adviseren om een stabiele setup te verkrijgen en hoe? De keuze van de image maakt mij niets uit als het maar stabiel werkt.

      Groetjes,
      Ron

      Sorry, was vergeten te vermelden dat de receiver een Vu+ Solo2 is.

      Grt,
      Ron
    • Probeer het eens met oscam.
      Ligt op de feed.

      Configureren is iets complexer:

      • oscam installeren (Cam Center)
      • oscam butler installeren (Cam Center)
      • oscam butler oproepen bij menu->plugins (of hoe de pluginmap ook noemt in het Nederlandse VTi)
      • canal digitaal seca 3 kiezen bij de juiste interne reader
      • de configuratie aanmaken en oscam starten (de butler vergeet de instellingen weer, hij maakt gewoon de files eenmalig aan)
      • BelangrijK: het zal nog niet werken, maar oscam al starten om het oscam webinterface te bereiken
      • Ga op je PC/Mac/Tablet/... naar het oscam webinterface vusolo:83
      • Ga naar Files->oscam.server
      • Verander daar bij het puntje ident de A naar C (dus ident = 0100:00006A wordt ident = 0100:00006C)
      • Het label mag je indien je wil ook wijzigen naar bv TVVlaanderen
      • Opslaan en oscam herstarten (gaat ok via het webinterface)

      • Nu zou alles moeten werken
      mvg,
      Clemens
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!