sat geblokkeerd bij opname

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • sat geblokkeerd bij opname

      Configuratie:
      Tuner 1: A(stra)2, A3, A1, Hotbird
      Tuner 2: A3, A1, A4(Sirius), Thor

      Heb nu een paar keer gehad dat ik maar 1 opname maak op de Astra 1 of A3 en vervolgens soms niet op A2 en Hotbird kan kijken en soms niet op A4 en Thor. (op A1 en A3 kijken kan dan wel)

      1-Betekent dit dat hij bij een opname willekeurig 1 van beide tuners pakt en alles verder daar blokkeert?

      2-Kun je instellen welke tuner hij in mijn situatie voor een opname via A1 en A3 standaard als 1e neemt?

      3-Is er een mogelijkheid om de opname naar de andere tuner te laten springen zodat je de zenders op alle 4 andere sats kunt bekijken bij een opname op A1 of A3?
    • zou je eens moeten kijken bij de tuner configuratie geavanceerd of je daar iets in kann stellen ken de weg niet met het Pli image


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Hoi Mistrale

      Configuratie:
      Tuner 1: A(stra)2, A3, A1, Hotbird
      Tuner 2: A3, A1, A4(Sirius), Thor

      De voorkeurstuner staat hier op auto. Ik ga er vanuit dat de voorkeurstuner de tuner is die voor een opname wordt gepakt(klopt dit?).
      Dan zou hij bij auto, verwacht ik, voor een opname van A1 of A3 degene pakken waar je op dat moment niet naar kijkt, bv. tuner 2 en daarmee is dan blijkbaar die tuner voor de rest van de opname bezet.
      Automatisch de andere tuner pakken midden in een opname als je dan alsnog naar een een zender op de Thor wilt kijken doet hij dus niet. Is vermoedelijk niet instelbaar?

      Betekent denk ik dat ik voor vrouwlief het beste tuner 2 als voorkeurstuner kan zetten omdat ze meer naar A2 dan A4 en Thor kijkt.