Freesat EPG

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • laad de plugin EPGimport uit de feed
      stel hem in op die providers cq landen die je belangrijk vindt
      stel in wanneer gedurende de dag hij in de standby de data moet downloaden (als je niet aan het kijken bent is meestal handig)
      en na een dag staat alle EPG ter beschikking

      je kunt ook direct laden middels geel maar ik ervoer dat het na 1 dag prima loopt
      en nooit meer iets aan doen
      :D keine kohle mehr :D
    • EPGimport was blijkbaar al geactiveerd. Bij mij levert dit echter niets op. Heb ook eens EPGsearch gedownload, maar ook dit geeft geen resultaten. Ook in OPenpli heb ik nooit enig verschil gemerkt: soms bleef de EPG van vele zenders leeg.

      Overigens zie ik niet direct een manier in VTi om te desinstalleren, en nadien te herinstalleren en de gewenste instellingen te kiezen. Er zou nochtans onder VTI panel een afdeling 'Erweiterungen' moeten zijn, waar plugins ed. kunnen verwijderd worden.

      Maar dat vind ik in het image op mijn receiver niet terug.

      Ik zit nog altijd met de vraag: is er geen manier in VTi om de Freesat EPG te activeren, zoals in Openpli? Ik verwees reeds naar de webpagina Britische EPG Daten auslesen? (Freeview/Freesat), waar een screenshot te vinden is waarop die mogelijkheid aangeduid wordt (onder 'set up EPG'). Ik vind dit echter op het image dat ik gebruik, niet terug.