vastleggen volumeregeling bij Vu+Duo... kan dit ?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vastleggen volumeregeling bij Vu+Duo... kan dit ?

      Hallo allemaal,
      Ik gebruik een Open-Pli image op mijn Vu+Duo en dit past me best; echter ik heb me enkele dagen geleden een Soundbar aangeschaft om de klank wat te verbeteren en heb nu een probleem met de volumeregeling want er zitten er uiteraard 3 achter mekaar... eerst Vu+Duo, dan naar TV (Sony) en uiteindelijk naar de Soundbar (Philips), en dat maakt het allemaal heel ingewikkeld !
      Mijn vraag is nu: bestaat er een mogelijk om het volumeniveau van de VU+Duo bij opstart automatisch op maximaal zetten ???... dan regel ik meteen alles naar wens met de Soundbar ! (voor de TV is er geen probleem want ik gebruik een Optisch verbinding naar de Soundbar en die wordt zo aut. vastgelegd).
      Hartelijke dank voor elke bruikbare suggestie !
      :8)
      [align=center][COLOR=orangered][B]VU+ Duo + Solo[/B] - VTi5.1 + OScam1.20-unstable[/COLOR][/align]
    • Zet het volume een keer op maximal. Aan- of uit schakelen (Standby of Deep-Standby) heeft geen invloed op de eenmaal gezette instelling (max).
      Weniger ist manchmal mehr!

      Mein Setup: aktuelles VTi Image mit MuteSpectator-MOD Skin. OScam-Update. Plugins: OpenWebIF, GraphMultiEPG, EPGRefresh, EPGImport, EPGSearch, TMDb. Interne HDD 1TB. LAN an Fritz!Box 7580. HD+02. EPG.dat, Picons, Image Backup, und BackUpSuite Daten im Flash. Dur-Line UK-124 Unicable LNB für Astra 19.2E (8 Tuner), Dur-Line UK-124 Unicable LNB für Astra 28,2E (4 Tuner), Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L-1PP für Hot Bird 13E (4 Tuner), Dual DVB-C/T2 Tuner. FCC=Off.
    • Bedankt .... maaaaaaaar ik schakel de VU+Duo (alle apparaten trouwens) elke dag VOLLEDIG uit (stroom uit) voor het slapen gaan !.... dus jouw suggestie gaat spijtig genoeg niet werken, vrees ik !

      Mischien bestaat de mogelijkheid ergens in de parameters van Open-Pli of is er een Plugin waarmee dit kan.... ik weet het niet...
      [align=center][COLOR=orangered][B]VU+ Duo + Solo[/B] - VTi5.1 + OScam1.20-unstable[/COLOR][/align]

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von yvessr ()

    • ... lijkt inderdaad te werken voor 1 zender want zodra ik zap verandert het VU+ volume van zender tot zender ! Kan ook dit verholpen worden dan ben ik 'gered' !
      BEDANKT !
      [align=center][COLOR=orangered][B]VU+ Duo + Solo[/B] - VTi5.1 + OScam1.20-unstable[/COLOR][/align]
    • ... heb dat zopas gedaan, kanaal per kanaal, dan opnieuw gestart en JOEPIE... alles zoals gewenst !
      Van harte bedankt !

      ;thumbup:
      [align=center][COLOR=orangered][B]VU+ Duo + Solo[/B] - VTi5.1 + OScam1.20-unstable[/COLOR][/align]