probleem zappen in zenderlijst Solo2 + VTI 8.1

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • probleem zappen in zenderlijst Solo2 + VTI 8.1

      VTI 8.1 geinstalleerd geinstalleerd, start wizard doorlopen niets aan de hand, vervolgens mijn eigen setting via ftp geladen gui restart ook in orde, vervolgens zender selecteren "ok" geen beeld + zenders krijgen een ander kleurtje alsof VTI image deze niet herkend, bv ik wil naar een andere satelliet gaan dus ik kies een satelliet en zender vervolgens druk ik op "ok" krijg melding "no free tuner" na herhaaldelijk proberen toch naar de gekozen satelliet, andere image erop geen probleem alles werkt alleen als ik de VTI image erop flash dan krijg ik deze vreemde meldingen/problemen, wie weet wat deze probleem veroorzaakt in deze image?
      VU+ Solo2 + Channelmaster 1.20 dish + Rotor
    • probleem zappen in zenderlijst Solo2 + VTI 8.1

      dat wil wel doen maar ik gebruik nu voorlopig openatv image en die geeft totaal geen problemen bij zenders, die installeer ik ook zoals de VTI image, ik gebruik maar i tuner (A) de andere tuner (B) configureer ik niet en ik heb een draaibaar systeem met een superjack motor met gebruik van disecq 1.2 instellingen waar ik de posities van de satellieten opgeef, ik wil graag de VTI image gebruiken maar ik loop alleen tegen de eerder genoemde probleem van de zenderlijst op er moet dan een instelling van deze image zijn die ik over het hoofd zie.
      VU+ Solo2 + Channelmaster 1.20 dish + Rotor
    • opnieuw geflashed met vti image andere skin nu geen probleem meer in de zenderlijst, maar ik heb nu een andere vraag wegens te weing flash geheugen solo2 ivm picons etc heb ik met flashexpander het geheugen uitgebreid naar een usb stick, maar wat mij opviel is dat de complete usr/map wordt gecopierd naar de usb, maar als je daarna een ander skin of plugin download dan wordt deze gewoon in usr/share geplaatst waardoor dan de geheugen weer verminderd, enig idee hoe dit op te lossen?
      VU+ Solo2 + Channelmaster 1.20 dish + Rotor