Internetzenders kijken?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Internetzenders kijken?

      Mijn DM8000 wordt binnenkort vervangen door de VU+ DM2.
      Met de Dream is het me nooit gelukt de Nederlandse Internetzenders, zoals Cultura24, Politiek24 te zien: vreselijk ingewikkeld met moeilijke streams...
      Is dat met de VU gemakkelijker?
      Heb op een NL forum gelezen dat Uitzending Gemist met het VTi image werkt.
      Maar hoe stond er niet bij.

      Bedankt voor reacties! ;P

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von barend ()

    • ik heb het op mijn duo twee jaar terug geprobeert om uitzending gemist aan de praat te krijgen, maar helaas niet voor elkaar gekregen...

      Sindsdien heb ik het niet meer geprobeert en weet ook niet, of er iets niews is, zijn er wel twee jaar dus ...

      maar opzich kan je met de vu boxen wel internetstreams kijken.


      btw: wat is een VU+ DM2 ?

      Een Duo2 ga ik vanuit ;)

      EDIT: ik moet toevoegen, dat op silverlight gebaseerde uitzendiggemist zoals RTLgemist niet gaan ... maakt niet uit welke E2 Receiver je hebt
      Fragen in der Shoutbox?
      Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
      give it a chance!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Humorator ()

    • wegens uitrichtingsproblemen en kapotte LNB's kijk ik sind kort vaker naar internetTV op de VU+ DUO2
      dat gaat heel goed eigenlijk.

      sommige streams zijn echter niet de allerbeste kwaliteit qua beeld, maar dat ligt aan de stream zelf (getest aan VU+ en aan PC)
      dan heb je ook nog uitzending gemist en HBBTV dat zijn echter wel andere streams dan IPTV streams, maar ook dat gaat prima.

      de enige die niet goed werkt is die aparte commerciele RTL formaten (maar wie wil reclame nog eens bekijken? dus ik mis ze niet)

      er is zo waar ook een plugin IPTV-list updater die je kunt inladen en manueel installeert
      daarmee krijg je naar wens extra' bouqetten onder aan je bouqet lijst met heel veel streams uit het internet die je zomaar kunt kijken met een goede internet aansluiting.

      wat let je, gewoon proberen.

      ciao
      :D keine kohle mehr :D