1 TB harddisk Vu+ Solo2

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • 1 TB harddisk Vu+ Solo2

      Hallo,

      ik ben op zoek naar een interne hdd van 1 TB zijn de onderstaande hdd's geschikt voor de Vu+ Solo2?


      alvast bedankt voor de moeite.


      Seagate Momentus 1TB - 2.5inch ST1000LM024

      Western Digital Blue 1TB - 2.5inch WD10JPVX (SATA III)

      Hitachi Travelstar 5K1000 - 1TB 0J22413 2.5inch (SATA III)
    • Hoi,

      bedankt voor je antwoord.

      Dus de eerder genoemde hdd's zijn geschikt?
      Deze zijn bij de lokale pc winkels te koop en direct leverbaar en het past inderdaad binnen het budget.
      het gaat er om dat deze met zowel de orginele als andere images goed gaat werken.
    • ik kwam een lijst tegen op op een forum waarop geschikte en ongeschikt hdd's stonden en van de geschikte waren maar enkele 1 TB dit verbaasde mij inderdaad ook.

      ik heb de prijs van de Samsung SpinPoint bekeken en deze is eerlijk gezegd ook niet zo duur, de bovengenoemde zijn even duur of zelfs duurder.
      helaas kan ik deze niet bij de lokale pc winkel krijgen, en ik heb helaas een drempel om iets online te bestellen met ervaringen in het verleden.

      wat me ook opvalt is dat de Samsung SpinPoint sata 2 is maakt dit eigenlijk nog wat uit omdat de solo 2 sata 3 support heeft is dat niet veel beter?

      van die "maandagochtend sorteringen" zou toch ook voor Samsung kunnen gelden of niet?


      groet.
    • ja dat is altijd van toepassing, die maandagochtend hdd's ook bij het merk samsung
      de lijst die jij gezien hebt is wellicht ( ? ) destijds voor de oude duo gemaakt... die was destijds kritischer mede wegens de drivers

      de solo2 is veel moderner en heeft ook niuewe drivers voor sataII en sata III
      er wordt zelfs 3 GB en meer ondersteund.

      tja waar je dat schijfje koopt is altijd je eigen probleem, sorry.

      ciao :thumbsup:
      :D keine kohle mehr :D