Alle nederlandse HD programmaas Canaal Digitaal zwart.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Alle nederlandse HD programmaas Canaal Digitaal zwart.

      Hallo,

      Mij canaal digitaal programmaas hebben een hele tijd goed gelopen, maar nu zijn plotseling de nederlandse HD kanalen allemaal zwart alhoewel ik niet veranderd heb. Ik heb mijn kaart in de smartcard en gebruik ccam 2.3.0. De niet HD kanalen zijn allemaal zichtbaar dus het kan volgens mij niet zijn dat mijn kaart gedeactiveerd is. Iemand enig idee hoe ik die HD kanalen weer aan de gang krijg?

      groet
      div
    • Ik heb een scan van astra 3a gemaakt, maar daar kreeg ik maar iets van 17 nieuwe zenders, maar daar zaten ze niet bij. Ik maak nog maal eens een scan van alle zenders. misschien is er iets misgegaan. Extra informatie: Ik zie bij mijn Skin, bij het zappen de EPG informatie bij DVB-S, A B C D. Bij de zenders die werken is de A groen. Bij NED 1HD is dat rood. Iemand enig idee wat dat betekent?
    • Stond bij de volledige scan de optie wissen voor scan aangeduid?
      Indien niet doe de scan nog eens en duid deze optie aan. Anders worden je bouquets mogelijk niet geupdated.
      Indien ditniet werkt meldt je gewoon, het zal wel in orde komen.
      Het probleem licht alvast niet aan je CanaalDigitaal Kaart.

      Mvg,
      Clemens
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!