cccam 2.1.4 en grijze CNL kaartgeen beeld

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • cccam 2.1.4 en grijze CNL kaartgeen beeld

      Hallo allemaal,



      Ik kom er even niet meer uit, wie kan me hierbij helpen.

      Ik heb hier een grijze kaart van Canal Digitaal met de datum 2013-12-01 maar krijg geen beeld met de CCCam 2.1.4

      Met andere cccams overigens ook niet.

      De VU ultimo ziet de kaart dus wel als ik cccam-info intoets. Draai gewoon VTI 5.0 image.

      mvg



      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]
    • CanalDIGITAAL kaart (grijs)

      CNL...
      weer een nieuwe zelf verzonnen afkorting
      ook misbruikt in / op andere Fora dus nog meer onduidelijkheid
      canalDIGITAAL kaart aub

      die entitlements geven aan dat je kaart niet meer is geupdate, verlopen is qua activatie.
      danwel de afbeelding heb je bewerkt en is onleesbaar gemaakt (why ever? )

      bovendien is het aardig voor anderen te vermelden
      dat een grijze kaart de zogenaamde "extra kaart" altijd een downgrading kent van het originele abonnement

      Quellcode

      1. (*) Op je extra smartcards bij het Basis HD-pakket kijk je naar het STBP-pakket inclusief de zender RTL8 HD, maar zonder RTL8 (in SD, standaard definitie).

      meer info daarover bij de provider
      en ook die zijn dus stringent beperkt het laatste jaar... vooral als je die van iemand anders hebt overgenomen.
      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • Sorry,



      Bedankt voor jouw reactie, canalDIGITAAL kaart.

      Dit is idd een tweede kaart die ik deel van een bekende. Ik heb gisteren een heractivatie gedaan, blijkbaar zonder resultaat.

      Vreemd.
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]