vu duo ziet kaart niet

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vu duo ziet kaart niet

      Mijn vu duo met de laatste software van Pli, doet het prima.
      Alleen heb ik af en toe het probleem dat bij opnieuw opstarten van de receiver uit zijn diepe slaap, de kaartlezer mijn kaart niet herkent.
      Ik heb twee kaarten : canal en vlaanderen.

      als ik geen beeld heb op de canal kaart, doe ik het volgende: wissellen van kaartslot=> geen resultaat. cc cam van 2.30 naar 2.21 => geen resultaat.
      diverse malen door de zenders heen zappen => geen resultaat.

      als ik enigma herstart kan ik geluk hebben en herkent de receiver de kaart wel, maar het kan ook zijn dat hij de kaart wederom niet ziet. ditzelfde gebeurt ook als ik de receiver volledig uitschakel en op nieuw opstart.

      soms ziet de receiver beide kaarten niet , maar meestal de canal kaart niet.
      Soms komt het ook voor dat de receiver zich zelf ophangt en het beeld stil blijft staan en niet meer bedienbaar is . Dan moet ik de receiver aan de achterzijde opnieuw opstarten.

      vanmorgen had ik een film opgenomen via timer van film1 premiere, van te voren heb ik nog rtl5 bekeken en de receiver gewoon aan gelaten.Na enkele uren heb ik de receiver volledig uitgeschakeld. Na enkele uren weer opgestart en toen zag de receiver mijn kaart weer niet.ben toen naar mijn opgenomen bestanden gegaan en zag dat de receiver twee bestanden had opgenomen , een van +/- 50 sec en de andere volledige film. beide opgenomen bestanden waren gewoon te bekijken.

      ik doe niet aan kaart sharen en heb gewoon een abo op film 1.

      Wie weet wat hier aan de hand is.
    • Misschien "botsen" de 2 kaarten met elkaar.
      Probeer het is afzonderlijk, dus als je naar NL kijkt, de CD kaart
      en als je naar B kijkt, de TVV kaart.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • inderdaad, vandaag weer het probleem dat mijn kaartlezer mijn canal digitaal kaart niet zag , maar mijn vlaanderen kaart wel.
      Nadat ik de vlaanderen kaart had verwijderd, zag mijn kaartlezer de canal kaart wel.

      Heeft dit iets met cc cam 2.21 of 2.30 te maken of ..............