op een rijtje

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • op een rijtje

      hallo allemaal;

      Ik heb het volgend probleem, ik had gister avond storingen in mijn beeld, om de paar seconden kreeg ik een fractie van een sec. een zwart scherm, redelijk goed merkbaar en storend. Ik heb de box nu geflashed maar heb volgend probleem.
      Ik weet niet meer hoe men van daaruit verder moet (de VU+ duo's zijn te betrouwbaar en moet men daar niet zo aan prullen) de image heb ik erin staan, OpenPLi-3.0-beta-vuduo-20130324_usb.zip is de versie die ik heb gebruikt maar nu moet CCcam er in, ik heb dat via DCC_E2 geprobeert ( onder var. etcheb ik die gezet) maar de box laat geen cam zien. Ik heb de box al opnieuw opgestart, maar geen cam. en dan moet er nog een kanalenlijst in, ik vind die optie nergens. Zou iemand mij hiermee willen helpen?

      Thanks
    • kanalen lijst erin zetten met dreambox edit
      er zijn meerdere opties maar deze gebruik ik altijd programma is te vinden in onze database net zoals verschillende setting lijsten die ook weer aan te passen zijn met dreamboxedit


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ