Nieuw netwerkprobleempje.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Nieuw netwerkprobleempje.

      Vreemd probleempje.
      Voorheen kon ik tv kijken, ook via ipad of pc. Plotseling werkt dit niet meer (na nieuw image??). Al het andere via netwerk werkt verder perfect. Bijvoorbeeld via mijn box films afspelen waarvan de bestanden op de pc staan.
      Nu ben ik denk ik achter het probleem, maar weet niet hoe het op te lossen. Ik zie namelijk bij "netwerk" en vervolgens "netwerkbrowser" achter het ip-adres van mijn router (192.168.2.1) tussen haakjes een verkeerde naam. Na zoeken kwam ik erachter dat het de naam van een usb ontvanger voor een andere pc is. Nu wil ik dus de (host)naam wijzigen maar geen idee hoe dat moet. Heb zelfs in mijn router die usb uit gezet, de box op dhcp, zodat ie hem niet meer zou herkennen, box opnieuw opgestart maar het probleem blijft...
    • DHCP op nee en alles handmatig invoeren


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Stauffie, "thats to easy". Ik kan door dit probleem ook geen afdrukken maken om het hier te laten zien. Maar als ik op netwerkbrowser druk, krijg ik:
      192.168.2.1 (SX552C795D4)
      192.168.2.4 (PC)
      192.168.2.7 (VUSOLO)
      Die SX552... is dus de usb adapter van draadloos communiceren naar een andere PC.
      Als het goed was, had hier gestaan SX551C795D5 (de SSID van de box).
      De vu software geeft (voor zover ik kan nagaan) geen enkele manier om dat te veranderen.
      Bij "gebruikersbeheer" staat ook SX552... Die kan ik weghalen maar dan gebeurd er verder niets.