Vu+ Duo overleden

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu+ Duo overleden

      Goede middag,

      omdat ik niet tevreden was met VTI image,heb ik een geheel kant en klare backup van OpenPli terug gezet.Heb daarna gewoon via de ontvanger kunnen kijken,geen enkel probleem.
      Heb hem net eens gereboot,maar er kwam alleen maar een rood lampje in het schermpje,geen teksten als "restarting".

      Probeer opnieuw te flashen,maar doet helemaal niets meer,alleen maar een rood lampje.

      Wie weet wat er aan de hand is ?

      Mvrgr.
    • klingt bekennend ...

      lijkt alsof de ElKo (Elektrokondensator, sorry, ik heb geen flauw idee wat het nederlandse woord voor is) stuk is en gewisseld moet worden:

      vuplus-support.org/wbb2/thread.php?threadid=30764
      Fragen in der Shoutbox?
      Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
      give it a chance!
    • Heb intussen een nieuwe Vu Solo2 aangeschaft,jeetje wat een snelheid en wat werkt dit TOP.

      Ook een paar elco's aangeschaft,die ga ik er van het weekend eens inzetten in de Vu Duo en mocht deze dan weer werken is die goed voor de verkoop.Heb op de slaapkamer ook een gewone Solo staan,werkt ook heel stabiel.
    • VU plus overleden

      Ik heb dit euvel nu ook, had dit een maand of 2 terug ook al, toen even alles van de stroom afgehaald na een halve dag weer aangezet, toen liep hij weer. Ik kreeg de laatste weken steeds weer gekke dingen zoals plots opnieuw opstarten, en gisteren was het lampje weer rood. Nu lukt het dus ook niet meer om hem aan te krijgen. VU+ Duo. Om welke condensator gaat het eigenlijk? Dan haal ik even een nieuwe condensator. Weet iemand ook waar je eventueel de voedingsmodule compleet kan halen?