VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

      Ben een groot fan van de VTI images,alleen krijg ik de mooie dark red skin niet werkend.krijg alleen maar groene scherm.
      Helaas ben ik dan maar over gestapt naar Open Pli 3.0 die wel feilloos werkt.Kon deze binnen 10 minuten weer installeren,leve de volledige backup.
      Kan iemand mij vertellen waar aan het ligt dat deze skin,die ik via de feed had geinstalleerd niet werkt en alleen maar crashes veroorzaakt ?

      Bijgaand zend ik de crashlog mee.

      Mvrgr.
      Dateien
    • RE: VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

      Hoi, tja alles vertalen kan ik niet, maar hier werd het door maggy nog eens na aanleiding van gelijk probleem aangepakt.
      klik mij naar die berichten en oplossing
      (maggy is de maker van de skin en heeft per skin een eigen support Bericht lopen, waar problemen gesignaleerd worden en oplossingen geboden worden)

      in zijn eerste posting staat de aangepaste versie die je ook manueel kunt installeren

      die aangepaste versie is NOG niet op de feed "ge-upload" (dat komt altijd ietsjes later op verzoek van maggy zelf)

      mocht je het manueel willen doen -> dan:
      -een andere skin instellen
      -de dark red HD verwijderen
      -dat bestandje uit zijn eerste bericht in / tmp kopieren
      -en die middels manuele installatie installeren.

      soms vergeet hij de nieuwe versie te laten uploaden (hij heeft immers veel plugins onder de handen)
      hoop dat dit helpt
      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

      Bedankt voor de link,heb alles gedaan zoals daar beschreven en het werkt wel,alleen heb ik als ik nog meer plugins wil installeren,veel last van green screens.VTI is naar mijn mening niet zo stabiel.Kan bijvoorbeeld ook niet meer films via de NAS afspelen.Had bij OpenPli geen enkel probleem mee.

      Cooltvguide geeft ook groen scherm en zo nog vele andere plugins.

      Ik ga er ook zeker aan denken om weer terug te gaan naar OpenPli,heb altijd gewerkt met VTI,maar helaas met deze laatste versie niet helemaal tevreden.

      gr.
    • RE: VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

      Nou bij mij werkte het dus voor geen meter, na herstart, alleen een carousel van groene schermen.
      moest de Vu+ dus opnieuw flashen.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • RE: VTI 5.0/5.1.0 +Dark red skin

      Originally posted by Togan
      Nou bij mij werkte het dus voor geen meter, na herstart, alleen een carousel van groene schermen.
      moest de Vu+ dus opnieuw flashen.


      heb een nieuwe Vu Solo2 aangeschaft en kreeg hier een groen scherm,maar als je Dark Red HD VTI v5.xxxvolgt werkt het weer.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Sateurope ()