picons werken niet vti5.0

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • picons werken niet vti5.0

      Hallo allemaal,deze week vti eens erop gezet nwe usb van 4gb erin.loopt redelijk opstarten duurt vrij lang ong.4 minMaar nu komt mijn vraag,ik heb op de usb picons in een apart map op de isb gezetook eerst de usb geformateerd en gemount op de vu unoen verschillende keer picons uit de feed gedownload maar helaas geen geluk de picons willen niet werken.Het image wat ik gebruik is vu+series hd pvrmaar ook op andere images werkt het niet?Wie kan mij helpen om de picons werkend te krijgen op mijn vu met vti image?Alvast bedankt voor jullie hulp.
    • 4 min. Is veel te lang

      Wat heb je allemal geinstalleerd?
      Of gebruik je meoboot of iets dergelijke om Meer Images te kunnen gebruiken?

      Heb je de Stick ook gemount via de vTI Tools?
      Fragen in der Shoutbox?
      Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
      give it a chance!
    • ja usb is gemiunt in vti tool en er staan niet heel veel applicaties op eigenlijk alleen t hoog nodige.
      en geen meoboot.
      wel heb ik de applicatie setpicon erop staan maar de mappen zijn daar niet te veranderen in de mappen waar de picons staan.
      usb gemount in 1%/99%
      alle hulp is welkom