vu solo2 + Qnap 119

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vu solo2 + Qnap 119

      Hey ik ben een paar dagen in het bezit van een Vu+ solo2 met image VTi. Ben er zeer tevreden over, supersnel ding.
      Ik zit nu nog met een probleem.
      Vroeger had ik een dreambox 500+ die ik gemount had aan mijn nas (Qnap119pro) In mijn Qnap zit een map Qmultimedia met daaronderliggende mappen zoals foto's, Muziek, en Movie. Als ik met mijn dreambox iets opnam kwam dit terecht in het mapje movie. Ook kon ik met mijn dreambox naar de andere mapjes, om foto's te bekijken, muziek te beluisteren.

      Ik heb de Vu al kunnen mounten aan mijn Qnap, want hij neemt op maar ik vraag me af hoe ik naar het mapje foto's kan gaan en muziek?

      Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee.

      Groeten
    • mounten in het solo2 menu met cifs


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Dat heb ik gedaan en de opnames werken, maar in welk menu kan ik nu die andere mappen vinden die op mijn qnap staan. ik heb als hoofdmap Qmulimedia op mijn qnap staan en daaronder de volgende mapjes: movie, foto's,muziek maar ik vind ze niet terug via de vu+
      Vroeger bij mijn dreambox had ik een menu Timer, Tv, Radio, instellingen en dan bij het menu "bestanden" stonden deze mapjes dan onder van de qnap.
      Maar bij de Vu vind ik het mapje bestanden niet of moet ik voor ieder mapje een mount maken?