Uitvallen van Eurosport 2

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Uitvallen van Eurosport 2

      Ik gebruik Black Hole 1.7.9 en CCcam 2.2.1 op mijn Vu + Duo. Ik heb een geldige CanalDigitaal kaart. Alles lijkt OK te werken, behalve ik blijf Eurosport 2 (Astra 19.2; 10920/H/22000 / "7/8" Duitse afkomst, maar opgenomen in het Nederlandse pakket) vaak verliezen. Op mijn oude apparatuur (Challenger II) Ik heb dit probleem niet.
      Ik gebruik CCcam out-of-the-box, en het was niet nodig om het cfg-bestand te wijzigen. Ik heb opnieuw meerdere keren gescand voor de kanalen zowel handmatig als automatisch zonder enig verschil. Zou mijn probleem iets te maken hebben met het ontbreken van gegevens in het cfg-bestand? Als dat zo is, wat moet ik invoeren? Zo niet, suggesties met betrekking tot het oplossen van mijn probleem.
      Bij voorbaat dank voor alle suggesties.
    • Nee dat is niet het geval de CCcam herkent tenslotte je kaart alle andere zenders werken zoals je schrijft.
      Let wel er zijn meerdere Eurosport2 kanalen


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Het is nu zo dat ik wel Eurosport 2 kan ontvangen, maar dan moet ik eerst 7 tot 9 minuten wachten voor dat ik beeld heb. Dus als ik switch van bijvoorbeeld NL1 naar Eurosport 2 krijg ik geen beeld, geen boodschap, geen geluid. Na zoveel minuten kan ik wel EPG informatie zien, maar geen beeld of geluid. Dan plots krijg ik beeld en geluid. Ik weet dat (Astra 19.2) Eurosport op een eigen transponder zit, ver weg van de NL transponders. Dus ik denk dat het hieraan ligt, de wisseling van transponders. Zou dit zo zijn? En als ja, wat doe ik er aan?
    • zou niet mogen heb er hier geen probleem mee kijk eens naar je zenderlijst mischgien ligt daar het probleem


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Nogmaals, iets ging fout.....
      Ik maak mijn zenderlijst met DreamSet editor. Alles lijkt goed te staan. Ik zie dat er één Eurosport 2 Germany is op Astra 19.2 E en die gebruik ik op mijn box.
      Het is echt willekeur! Vaak duurde het tot 9 minuten om te switchen, soms duurt het enkele seconden. Het lijkt er op dat het steeds sneller gaat, alsof het in “learning mode” staat. De 9 minuten is nu teruggebracht tot ongeveer 5 minuten. Ik kan er geen logica in vinden.
      Mijn oude Challenger II box heeft het probleem niet, dus denk ik niet dat het aan mijn STB ligt.