ftp

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • hoe kom ik met ftp in de box lukt hier niet ik gebruik hier dcc... bedankt
      vu+duo [paint it black. . jaeger] 1224 el ..vbox2..no name spiegel 120 cm.samsung ue46 ...wer schreibfehler findet darf sie behalten. :thumbsup:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von bully2 ()

    • wachtwoord met Telnet instellen

      Windows

      start --> uitvoeren --> cmd
      intypen telnet ip adress van de box
      dan bij login root en enter drukken

      dan intypen
      passwd
      nieuw wachtwoord aan maken dit wordt 2 x verlangt vul 2 x hetzelfde in daarmee is je wachtwoord gewijzigd

      nu kun je per ftp op de box met gebruikersnaam en wachtwoord


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • kun je mij het wat gedetaileerder beschrijven

      alles geprobeert maar werkt niet hier

      b.v.b.dank
      vu+duo [paint it black. . jaeger] 1224 el ..vbox2..no name spiegel 120 cm.samsung ue46 ...wer schreibfehler findet darf sie behalten. :thumbsup:
    • Originally posted by bully2
      kun je mij het wat gedetaileerder beschrijven

      alles geprobeert maar werkt niet hier

      b.v.b.dank


      ok hier dan de stappen om een wachtwoord op je VU+ te zetten zodat je met FTP een gebruikersnaam en een wachtwoord moet invullen

      Sluit je box aan op je netwerk en controleer of je een netwerk verbinding hebt
      dit kun je zien in
      menu --> instellingen -->systeem -->netwerk


      hier kun je zien eventueel een test doorvoeren om te zien of je met je box een netwerkverbinding hebt.
      Als dit het geval is doe je het volgende

      In windows en ik ga hier uit van XP

      Ga naar start
      klik op uitvoeren
      type in CMD en drk op enter
      een DOS/Opdracht prompt scherm gaat open

      daar type je in: telnet ipvanjeVU+
      je ziet dan het volgende zie plaatje hier onder



      de box vraagt je nu om in te loggen
      je vult in : root en drukt op enter



      Onder root komt nu te staan password
      nu druk je gewoon op enter zonder iets in te vullen



      je bent nu als root ingelogd op de VU+
      nu type je: passwd en drukt op enter



      nu wordt er aan je gevraagd om het nieuwe wachtwoord voor root in te vullen.
      ( Let op je ziet niet dat je iets typt maar het gebeurt wel )
      Je vult nu dus het wachtwoord in en drukt op enter
      dan wordt hetzelfde wachtwoord nogmaals gevraagd
      ( ook nu zie niet dat je iets typt maar het gebeurt wel )
      vul het nogmaals in en druk na het invullen weer op enter



      Nu zie je staan: password changed

      Dit betekent dat je een nieuw wachtwoord hebt en je kunt nu in je FTP programma gebruiker root invullen en als wachtwoord het woord wat je hebt ingevuld in het DOS venster.


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • bedankt voor de gedetaileerde uitleg
      werkt .
      maar wel vervelend dat je telkens opnieuw moet inloggen.
      vu+duo [paint it black. . jaeger] 1224 el ..vbox2..no name spiegel 120 cm.samsung ue46 ...wer schreibfehler findet darf sie behalten. :thumbsup: