Maps/files terugzetten bij image-update

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Maps/files terugzetten bij image-update

      Hallo;

      Wil graag een image-update uitvoeren, bij de laatste keer dat ik dat deed (is nieuwe materie voor mij) was ik alle instellingen van CCam en HenkSat-zenderlijsten kwijt.. Ik wil nu weer graag een image-update uitvoeren (maak nu natuurlijk wel een backup...), maar welke files en/of maps moet ik daarna weer terugzetten om alles weer te laten draaien zoals het was?

      Dank, groeten, Rudy
    • RE: Maps/files terugzetten bij image-update

      Ik weet niet of hier nog Nederlanders zijn die je vraag kunnen beantwoorden, meeste kans maak je natuurlijk in het Duits.
      Ik weet niet welke bestanden je moet updaten, maar wat ik doe is de CCam opnieuw laden via applicaties (groene toets) en de laatste Henksat-bestanden van 1 mei heb ik als zip bestand uitgepakt en via Dreamboxedit (ftp-optie) naar de VU+ geschreven. Volgens mij is er ook een backup-functie voor instellingen in VTI-panel te gebruiken, maar ik weet niet of deze de voorgaande ook opslaat in de backup.
    • Zo eerst eens het thema in het goede forum verplaatst ;)

      Nu een antwoordt op je vraag

      Welk image gebruik je ik neem aan het VTi image?
      In dat geval ga je over de blauwe toets op je afstandbediening naar het VTi panel



      Met de optie Sicherungswerkzeuge kom je in het onderstaande menu



      Hier is het mogelijk om je files om te backuppen uit te kiezen/aan te vinken.
      In de optie : Auswahl der zu sichernden Dateien

      als je de settings will backupen neem je enigma 2 en voor de config van CCCam die staat in de lijst vinkje ervoor.

      Als je dit hebt gedaan neem je de optie : Sichern sie ihre Einstellungen

      En als je het nieuwe image erop gezet hebt ga je over de blauwe toets terug in dit menu en je zet de opgeslagen instellingen terug met de optie.
      Wiederherstellung der Einstellungen


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Stauffie, Schutter;
      Dank voor je verhelderende bijdrage. En ik beter (wederom) mijn leven: zal het juiste forum kiezen (dacht dat ik toch redelijk goed zat), en ik ga m'n fragen in het duits opstellen.

      Goodgoan, Rudy
    • het mag wel in het duits maar in het Nederlands is het ook goed.
      Zolang je ze plaatst in het Nederlandse stukje in ons forum.
      Zo blijft het mooi overzichtelijk en antwoordt krijg je altijd als er op je vraag een antwoordt mogelijk is.


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ