geluidsvolume probleem

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • geluidsvolume probleem

      Hallo, ik heb het volgende probleem.
      Er zit een enorm verschil in volume als ik op de Philips TV wissel tussen de VU Duo en bv de ps3 of de wii. De VU geeft weinig output waardoor ik de tv op z'n hardst moet zetten aleer ik het volume op normale wijze kan regelen via de VU. Je snapt het al dat ik dan telkens het volume moet aanpassen als ik naar 1 van de eerder genoemde apparaten schakel.
      De Vu is aangesloten op de TV middels een hdmi kabel.
      Ik kan hier hier in de instellingen niks over vinden en ook de leverancier weet van niks d.m.v. niet reageren. :(
      Misschien dat 1 van jullie weet wat hier de oorzaak van is?
      Alvast bedankt.

      Groeten !!
    • RE: geluidsvolume probleem

      Je weet zeker dat je het volume op de vu op maximaal gezet hebt? Bij mij stond het standaard nml.iets van halverwege of zo.
    • RE: geluidsvolume probleem

      als het image geflashed is, dan is standaard het geluidniveau heel laag ingesteld
      opdat niet je speakers uit de apparatuur knalt indien je overschakeld

      na het flashen stel je het geluidniveau hoger, naar believen
      en vanaf de eerste herstart (herstart niet uitschakelen met stroomschakelaar maar via menu / afstandbediening)
      blijft die volume instelling >totdat< je weer aan de volume toets komt op de afstandbediening

      met HDMI - CEC ingeschakeld stuur je tv en of av-5in1 receiver via HDMI, enkel echte ac3 audio subkanalen zijn via av-receiver beduidend minder hard.

      ik zie het probleem niet
      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()