Tuner configuratie bij Vu+duo

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Tuner configuratie bij Vu+duo

      Vraagje;

      Ik heb een VU+duo met blackhole image. en een schotel met motor. Nu wil ik een vaste schotel ook zetten. Hoe zou ik te werk gaan? Als ik de vaste schotel zet , zou mijn motor ook draain naar dezelfde plaats? ik bedoel bijvoorbeeld 42E en de andere (vaste) schotel naar 0.08W.
      Wat zijn de instellingen? Kan iemand mij helpen aub?

      Alvast bedankt.

      "Nog een vraagje :) .. Ik heb ook een NAS en wil aan sluiten aan mijn VU+DUO. Hoe kan ik deze aan sluiten?

      ik wou geen nieuwe topic openen voor deze vraag.
      Alvast bedankt.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Zengari ()

    • RE: Tuner configuratie bij Vu+duo

      om twee schotels te combineren met diseqc motor en een schotel met een aantal LNB's neem je een "uncommitted diseqc switch"

      a ) omdat de draaibare zijn eigen commando's moet kunnen doorgeven en de vaste schotel met meer dan 1 LNB (dus committed switch daar achter) ook de diseqc commando's moet kunnen sturen

      b ) om zeker te zijn dat disqec motor en 2e schotel de juiste stuur commando's ontvangt is een speciale tunerconfiguratie noodzakelijk...
      de uitgebreide of advanced tuner settings

      betreffende b ) heb ik nooit een rotor gehad dus daar kan ik niet echt goed een helpende hand bieden.

      een uncommitted sitch en een committed siwtch daar is weldegelijk een groot verschil dus kijk goed naar de specs van die switch
      de spaun switches zijn er 211F speciaal voor en erg goed, maar ook iets duurder

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: Tuner configuratie bij Vu+duo

      Bedankt voor uw antwoord maar ik wist het niet dat ik splitter nodig had. Nu volledig weet ik niets meer :D.. ik zal proberen mijn best doen maar het zal waarschijnlijk niet lukken :) Toch bedankt voor uw antwoord.
    • RE: Tuner configuratie bij Vu+duo

      eof :D bedankt.. ik hoop dat het lukt bij mij..

      Mag ik iets anders vragen aub?

      Heeft Buienradar.nl een plugin voor Vu+ (niet van andere weer plugin alleen Buienradar.nl) ?

      Gisteren heb ik ook een paar plug-ins geïnstalleerd o.a ooitgemist programma's van RTL.. Deze zijn geïnstalleerd maar ze verschijnen niet in applicaties??
      Waar zijn ze naartoe :D?

      Sorry dat ik veel in een keer vraag ..
      Alvast bedankt.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Zengari ()