dcc vind geen enigma

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • dcc vind geen enigma

      hallo allemaal \
      ik heb het volgende probleem,als ik de image van deze site in mijn box flasch
      dan kan ik niet met dcc in mijn box komen,hij zagt dan geen enigma 2 gevonden .
      ik log in met root en verder niets ,dus wacht woord vul ik niet in, ik heb ook al dreambox er bij in gevuld helpt ook nietd.dus log in toot en wacht woord dreambox
      nu hed ik open pli er in dan gaat het wel ,hopelijk weet iemand de oplossing

      groet henk
    • root en wachtwoord leeg laten


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik had dat probleem ook... met PLI geen probleem maar bij VTI kan ik niet inloggen. Dus geen inlog en password en het probleem is opgelost? Voor dreamboxgebruikers is dit wel even opletten. Daar blijft het password altijd hetzelfde bij verschillende images. Thanks voor de hint, weeral bijgeleerd.
      BTW: meoboot lukt niet en dit komt door de USB driver die niet in de kernel zit. Is er nog geen image waar die drivers inzitten?

      Open DCC, name: root - wachtwoord: niets invullen
      Open in DCC telnet en type "passwd" en vul in + herhaal
      Nu in DCC naam en niauw wachtwoord invullen en dit zou lukken
      VU+ duo - Multytenne
      (ex dream 7000s, ex dream 7025+, ex relook 400s, ex Kathrein 910)
      istniveurnadanistveurmorge

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von ziggy ()