VTI 4.1 en boot image

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VTI 4.1 en boot image

      Nadat ik mijn vu+ duo helemaal in orde had met al mijn favoriete plugins twijfelde ik even of ik de nieuwe VTI 4.1 er op zou zetten of niet. Er zijn nogal wat mensen met problemen en de vorige keer ging ook niet alles zoals ik verwachtte.

      Natuurlijk willen we altijd wel het nieuwste hebben en ik heb er dan ook maar even werk van gemaakt en de VTI 4.1 erop gezet.

      Deze release is echt top. Na de nodige instellingen is hij helemaal naar mijn wensen en een dikke chapeau voor het team dat de tijd neemt om dit allemaal te realiseren.

      Ik zou graag eens een ander startup afbeelding hebben.
      Iemand een suggestie met welk programma ik dit kan doen ?

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Van ()

    • er staan er zeker leuke tussen; dank je voor de link.

      ik zie daar ook ergens staan dat iemand ze maakt en dan omzet met tempgenc.
      dat ga ik effe uitzoeken.
      nu juist nog even zoeken waar ze nu staan in VTI 4.1

      of weet je misschien een proggy daarvoor. ik heb enigma2tool dat werkt met VU+ maar je moet eerst het bestand naar een .mvi converteren.
      1 proggy om jpg afbeeldingen te bewerken, om te zetten en up te loaden in je box zou wel handig zijn.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Van ()

    • Original von Van
      of weet je misschien een proggy daarvoor. ik heb enigma2tool maar dat werkt blijkbaar niet met VU+.


      Geen idee, ik zie het logo nooit omdat ik de box automatisch laat starten als ik nog niet thuis ben :)