Kan geen contact maken met VU+ Ultimo via Webcontrol (Web-if) met DCC of VUCC

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Kan geen contact maken met VU+ Ultimo via Webcontrol (Web-if) met DCC of VUCC

      Hallo,

      Ik heb sinds gisteren de VU+ Ultimo in huis en nu heb ik het volgende probleem! Omdat ik door mijn handicap de afstandbediening niet kan bedienen deed ik dat altijd via de Webcontrol via DCC. Nu maakt DCC wel contact met de VU+ Ultimo. Maar als ik op de knop voor de Webcontrol druk opent hij een venster van internet explorer wel, maar geeft hij aan (De webpagina kan niet worden weergegeven) en als ik dan klik op verbindingsprobleem vaststellen zegt hij het volgende (Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet) Ik heb DCC v2.95, DCC-E2 v1.44 en VU+ Control Centre allemaal geprobeerd en allemaal maken ze contact met de VU+ Ultimo maar als ik naar de Webcontrol wil geven ze allemaal de het zelfde probleem. Wie kan mij helpen, alvast erg bedankt.

      Groetjes,
      Michel
    • RE: Kan geen contact maken met VU+ Ultimo via Webcontrol (Web-if) met DCC of VUCC

      je moet even kijken of je een webinterface plugin kan downloaden
      als je die er in zet kan je gewoon weer kijken

      schijnt namelijk dat deze plugin niet meer mag worden aan geboden door dream-multimedia

      dus gewoon even google en het komt goed

      groet satbink