ordernen van applicaties

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • ordernen van applicaties

      Hallo allemaal,

      Ben nog steeds dik tevreden met mijn Ultimo, maar hoe kan ik de applicaties die op eerst oproep via de blauwe knop ordernen?

      Ik kijk graag altijd even naar mijn cccam-info app maar wil hem graag boven in de lijst hebben.

      Hoe krijg ik dat voor elkaar?

      mvg

      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]
    • RE: ordernen van applicaties

      Ik denk dat de volgorde vaststaat en er niets aan te doen is.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • Hoi Togan,

      Ik dacht dat het in de boomstructuur aan kon passen.

      Jammer als dat niet zou kunnen. In welke map worden de diverse applicaties weggeschreven?

      mvg

      Xander
      [color=crimson]VU+ Duo2 met VTI en Ultimo met VTI, Samsung Spinpoint F2 Ecogreen HDD 500 GB. Triax 88cm vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5 east. Philips PFL7403d/10 full HD 1080p. Sony Str DE 585 icm Magnat 5.1. Logitech Harmony 525[/color]

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Xander ()