2 Cnd NL. kaarten?

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • 2 Cnd NL. kaarten?

    Hallo,
    ik heb een vraagje. Heb een Vu+solo. Ben in het bezit van 2 Canaaldigitaal kaarten(oranje). Eentje is full met alles er op en d'r aan. De tweede heeft alleen basispakket. De full versie zit in m'n interne slotcam en woord gelezen als local in m'n cccam.fig info. De basispakketkaart heb ik in slot 1 met een astoncam gestoken. Wordt ook netjes gelezen door de Vu+. Onafhankelijk werken allebei de kaarten zowel in internecam als externe Astoncam. kanalen gaan netjes open dus!
    Het enige wat ik eigenlijk mis is de bassispakketkaart in het cccam.fig. M'n server pakt alleen de kaart van het internecam.
    Hoe krijg ik beide kaarten in m'n cccam.fig? Oftewel het is natuurlijk de bedoeling dat clienten van beide kaarten voorzien kunnen worden.
    Wie weet hoe dat gaat?

    thnx,
    Safariman
  • over hoveel clienten hebben wij het hier?
    home of via het net?
    Fragen in der Shoutbox?
    Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
    give it a chance!

    Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Humorator ()

  • dan moet je ergens anders hulp zoeken, de antwoord die je al gekregen hebt zou eigentlijk voldoende zijn.

    lees nog een keer de regels

    bij deze :305: en :288:
    Fragen in der Shoutbox?
    Goethe sagte mal: ... auch ist das Suchen und Irren gut, denn durch Suchen und Irren lernt man...
    give it a chance!