Vti 4 groene schermen bij opname

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vti 4 groene schermen bij opname

      Vandaag vti 4 op mijn duo gezet. Alles leek als een zonnetje te lopen. Vanavond een opname gestart en toen allemaal groene schermen. Box herstart maar bij het loaden van defaults alsmaar groen scherm met foutmeldingen. De Duo kwam daar niet meer uit. Ook niet na rebooten.
      Uiteindelijk heb ik een backup via de usb teruggezet. Ik hoop dat iemand in bijgevoegd crashlog kan zien waardoor dit gebeurt.
      Dateien
    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      IOError: [Errno 28] No space left on device
      geheugen is vol je timeshift ging niet naar een hdd of ander medium maar naar je intern geheugen
      dat van de VU+

      na flashen heb je niet gecontroleert of de mounts goed waren
      na het flashen was het intern geheugen het doel van timeshift en opname
      dus bij herstellen, even de device manager raadplegen of nu wel naar hdd verwezen wordt

      komt wel eens voor dat men vergeet de mounts te controleren na een nieuwe flash

      hopelijk kom je met de backup verder, met een nieuwe flash moet het zeker werken nadat de hdd op z'n plaats is opgenomen
      device manager!!!!

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      Bedankt. Wat wel vreemd was dat dit fenoneem zich manifesteerde toen al een opname liep op nederland 1. Op de harddisk staat tot het moment van de crash ook de opname erop. De groene schermen kwamen op het moment dat ik tegelijk wilde opnemen. Dus schijnbaar is die de harddisk op dat moment kwijt geraakt.
      Ik ga vanmiddag testen of ik met de backup hetzelfde voor elkaar kan krijgen. In de Device manager wordt in ieder geval gewoon de WD- disk aangegeven.
    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      heb je ook de laatste drivers voor vti 4.0 geladen (die van 4 januari)

      als je de box netjes afsluit nadat je de harddisc hebt ingehangen met de device manager moet met deze drivers het probleem voorgoed over zijn inzake herkenning etc.

      nooit zomaar de stroomschakelaar omgooien dan beschadig je principieel het operating system van de receiver
      zodanig zelfs dat je zulk soort problemen kunt krijgen. (ook met verbeterde drivers dus > nooit stroom onderbreken)

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      Ik heb versie 4 er als eerste opgezet en daarna de update laten doen . Vervolgens de plugins geladen die ik nodig had.
      Na het terugzetten van de kopie gisteravond heb ik vandaag nog geen groene schermen gezien. Dus wacht ik het even af
    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      ik waarschuw ondanks dat anderen het er niet mee eens zijn TOCH zijn voor backups terug plaatsen

      je kunt immers daarmee een oudere skin of plugin erop zetten die niet voor VTI 4.0 aangepast is...
      ja in veel gevallen moeten die eerst aangepast worden.

      backuppen van hele riedel vind ik maar niks, sorry

      ciao

      edit two:
      ik heb nooit gebackupped en restored anders dan 8 bestandjes (configuraties) terugkopieren op de vu+ van PC, m'n settingslijst staat sowieso in de feed
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()

    • RE: Vti 4 groene schermen bij opname

      Originally posted by tonskidutch
      ik waarschuw ondanks dat anderen het er niet mee eens zijn TOCH zijn voor backups terug plaatsen

      je kunt immers daarmee een oudere skin of plugin erop zetten die niet voor VTI 4.0 aangepast is...
      ja in veel gevallen moeten die eerst aangepast worden.

      backuppen van hele riedel vind ik maar niks, sorry

      ciao

      edit two:
      ik heb nooit gebackupped en restored anders dan 8 bestandjes (configuraties) terugkopieren op de vu+ van PC, m'n settingslijst staat sowieso in de feed


      helaas zijn er velen die het erg lastig vinden om hun settings op de pc op te slaan
      en spelen steeds hun oude settings terug via de backup optie
      ook ik vind na een neiuw flash dus een nieuw image dat je de rest ook fris moet opzetten net zoals bij een pc ook

      maar ach de tijd heelt alle wonden veel mensen zullen het nog leren hoe het beste om te gaan met hun STB


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ