vu start niet meer op

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • vu start niet meer op

      hoi,
      ik heb de laatste vti image erop gezet, alles werkte prima,
      dan mijn favoriete extenties er mee op gezet dat ging ook allemaal goed
      Tot ik de movieretitle ,moviecut en cutplugin (***plugin dus) geïnstalleerd heb. Hier gaf de box foutmeldingen na het installeren van deze plugins; --> groen scherm dat niet meer wegging --> box effe afgezet en na een 10 tal seconden terug opgezet maar wil niet meer opstarten.
      Hij blijft het scherm geven waar staat loading defaults... ik heb lang genoeg gewacht maar verder gaat hij niet. Ik flash m nu maar opnieuw maar zou de volgende keer dit op een andere manier oplossen indien dit mogelijk is.

      wie heeft er een goede site met commands voor te telnetten
      of kan me zeggen hoe ik de laatst geïnstalleerde plugins via telnet ofzo terug kan verwijderen

      ik kon nog verbinding maken met de box via de pc dus dit had volgens mij makkelijker opgelost kunnen worden dan de hele image en instelling opnieuw in te laden en in te stellen.

      thx en groetjes

      edit by stauffie : let aub op je taal gebruik ook al zijn niet alle plugins perfect