Opties toevoegen aan mediaplayer

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Opties toevoegen aan mediaplayer

      Sinds een twee weken draai ik de Vti 3.2 op mijn Vu+. Behoudens het feit dat de image tergend traag opstart (soms tot 4 min!) werk ik er liever mee dan met Open Pli welke bij de levering standaard op mijn toestel stond.

      Als ik ten tijde van de Open Pli mijn lijstje met zelfgemaakte opnames opende had ik nog enkele opties. Ik kon oa voor de opname een symbool laten verschijnen dat me liet weten of de opname al bekeken was en zo ja voor 1/4,2/4, enz.
      Vanuit dit "mediaplayertje" kon ik zelfs mijn NAS server in het netwerk bereiken (simpelweg door helemaal bovenaan in mijn opnamelijst te scrollen, daar telkens een map hoger gaan tot ik mijn NAS in het netwerk zag staan).

      Bij Vti staan bovenstaande opties niet standaard in de meegeleverde mediaplayer. Door de één of andere truuk uit te voeren heb ik dat daar wel eens even ingekregen, maar ik weet niet meer hoe.
      Met een app te willen installeren via USB heb ik, na het domweg gebruiken van de verkeerde stick, de image van Vti er weer overheengezet. Kon terug van voren af aan beginnen natuurlijk.
      Nu is alles min of meer weer naar wens, behalve mijn probleem in de mediaplayer. Ik kan enkel mijn eigen opnames zien en niet meer naar andere mappen, of locaties (oa mijn NAS server) navigeren. Ook is het symbool voor de opnames weer weg dat verraadde of ik de opname reeds bekeken had of niet.

      Hoe kan ik die dingen weer voor elkaar krijgen?
      Tnx,
      gert
    • netwerkbrowser cifs vrijgave
      optie netwerkbrowser vind je in de netwerkomgeving
      media player
      weet ik niet er schijnen er verschillenden te zijn

      deze mischien eens lezen
      Enhanced Movie Center (EMC) V.2.0.2 by Coolman & Swiss-MAD


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • De thread waarnaar je verwijst bevat foto's. Ik heb dat stukje software wat ik op de foto's zie ooit al eens op mijn scherm gehad, dus het zou me niet verwonderen dat ik in het experimenteren met de Vti die plugin al eens onwetend heb gedownload. Vandaar dat al mijn doelstellingen toen werkten.
      Ga eens die EMC eens terug installeren en eens kijken wat dat doet. Tnx!
    • Intussen ben ik al een tijdje met deze mediaplayer bezig maar heb een probleem...

      Als ik mijn opnames bekijk zit ik geregeld door/terug te spoelen om commercial breaks niet te hoeven zien. Soms gebeurt het dan wel eens dat ik gelijk de melding "end" te zien krijg (die ook voorkomt als de opname daadwerkelijk ten einde is) en ik gewoon terug het overzicht van al mijn opames in beeld krijg. Terug de opname aanklikken, waarna de speler vraagt of ik terug bij het gemarkeerde punt wil kijken en ik dit ook bevestig, laat me zonder al te veel problemen terug de draad opnemen.
      Gisterenavond liep de opname nog, maar waren wij er inmiddels al naar aan het kijken en spontaan de melding END in beeld. 100% zeker dat we nog maar in het midden van het dan opnemende gedeelte zaten.
      Probleem was dat ik dan niet die resume functie kon gebruiken, maar echt van voren af aan moest gaan doorspoelen.

      Ik heb dit zowel in VTI 3.2 als in de onlangs geïnstalleerde VTI 4.0 gehad. Toen ik de 4.0 erop zette, ben ik echt van 0 af begonnen, geen back-ups ofzo teruggezet.



      Hoe kan ik dit oplossen?

      tnx