Over naar VTi van Pli

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Over naar VTi van Pli

      Hoi,

      vandaag ben ik over gegaan van Open PLi 2.1 naar VTi 3.0.

      Wat mij als eerste opviel waren de rare Nederlandse vertalingen zoals b.v. eventjes geduld, mij lijkt: even geduld a.u.b, wat beter, daarnaast zo her en der nog wat engelse kreten.

      Daarnaast miste ik steeds de App's die ik toevoegde, blijkbaar is hier bij VTi een herstart voor nodig. Want daarna waren ze er wel. De info die in de feeds staan vindt ik trouwens minimaal mag wel wat meer info over een app bij.

      Wat ik ook vreemd vondt is dat ik me Vu niet meer in me netwerk terug vindt sinds VTi erop draait.

      De mediaplayer vindt ik een onding wat er niet uitziet, maar goed dat is denk ik niet image gebonden bij PLi vondt ik die ook bagger.
      Als iemand een beter weet hou ik me aanbevolen.

      Nu lijkt het misschien dat ik het allemaal maar niks vindt, maar dat is NIET zo ben zeer tevreden over VTi, maar heb er nu even wat kritiek punten uitgehaald.
    • Wij zijn voor iedere eerlijke gedachte en bedoelde mening dankbaar en kunnen er ook mee omgaan met de opmerkingen/kritiek.
      We zullen hieruit altijd proberen veranderingen toe te passen/ te maken om het nog meer gebruikers naar hun zin te maken.
      Maar net zoals bij alle teams zal ons image nooit helemaal af zijn want dan was het perfect voor iedereen.
      Dit zal in werkelijkheid niet gebeuren hoewel we er wel naar streven.


      Denk dat die nederlandse vertaling in het besturings systeem zitten dus daar moeten we met zijn allen naar kijken
      want tenslotte is het besturings systeem OPEN SOURCE
      ;)


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik stap net in deze wereld van E2 ontvangers en heb dus een hoop te leren nog maar ga daar zeker mijn best voor doen, en proberen iets bij te dragen aan VTi.
    • Wat ik ook vreemd vondt is dat ik me Vu niet meer in me netwerk terug vindt sinds VTi erop draait.


      heb je de workgroup aangepast ? in /etc/samba/smb.conf (regel 8)
      als die het zelfde is gemaakt als de pC en je hebt opnieuw opgestart zie je ook de VU (als BM750) in je netwerk
      die naam BM750 kun je overigens ook aanpassen /etc/hostname editen.
      veel plezier
      :D keine kohle mehr :D
    • Hoi,

      zonder iets te veranderen staat de VUDUO nu wel in het netwerk.
      Maar dank voor de tip.
    • een reboot van pc of router mischien???
      dhcp server opnieuw gestart???


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • als die workgroup=xxxxxx niet aangepast is kan dat tijdelijk zijn dat ie opduikt in je netwerkomgeving
      had ik ook bij een kamaraad met z'n NAS
      (hij had de grote letters en kleine letters "case sensative" niet correct)
      en moest telkens z'n pC herstarten
      nadat we wel case sensative ingevoerd hadden bleef die networkclient altijd zichtbaar in windows...

      tis maar dat je het weet en niet gelijk de volgende keer dat ie verdwenen is komt vragen.
      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()