VU+ duo en ubuntu

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VU+ duo en ubuntu

      Hallo allemaal;

      Ik heb sinds 5 dagen ubuntu ( linux )geïnstalleerd op mijn PC en vroeg mij af welke software ik kan gebruiken om met de ontvager te comuniceren. Ik heb geen enkele software op de pc staan en zou toch tenminste een programma moeten hebben zoals DCC of niet? Wie kan mij hier wegwijs mee maken?

      Mvg
    • dat ligt eraan wat je wil doen met de verbinding tussen box en PC??

      FTP cliënt installeren op Ubuntu als je die niet al erop hebt
      een terminal hoef je niet te installeren zit er standaard in
      wat wil je noch meer????


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • kan me vergissen, maar in ubuntu zit alles (behalve een settingseditor voor zenderlijsten)

      enkel vooraf de samba workgroup op de VU+ aanpassen en je kunt de VU+ prima benaderen in de netwerkomgeving van ubuntu

      zelfs met link erheen die je in de standaard file manager aanmaakt
      The default file manager in Ubuntu is Nautilus

      dus kopieren en eventueel aanpassen via nautilus (bestanden openen met editorKwrite)
      telnet is simpelweg de console openen en telnetten

      en als het addon voor linux "wine" lekker loopt op ubuntu, kun je zelfs de windows EXE dreamboxedit als editor voor je settings van zenderlijsten gebruiken.

      ciao
      :D keine kohle mehr :D

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von tonskidutch ()