probleem met vti 2.5

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • probleem met vti 2.5

      hoi

      ik heb het volgende probleem

      als ik de nieuwe vti img upload in mijn duo en en ik installeer ok alles er om heen blijkt dat hij de settingslijst maar half inscant

      ik kan namelijk geen 28 graden oost meer ontvangen
      nu als ik een andere img er in zet {pli} doet alles het wel weer

      ook probeerde ik de nabilo ook gewoon werken met de zelfde settingslijst

      en toen weer terug en weer het zelde liedje geen 28 oost

      weet iemand misschien raad??

      alvast bedankt
    • en zijn de instellingen van je tuner dan ok?
      probeer eens een settinglijst van de server als test


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik had het zelfde met 28.2 Oost toen ik van PLi naar VTi ben gegaan.
      Verder dit probleem ook op 16 Oost, 5 Oost, 95 Oost en 0.8 West.
      Ik gebruik mijn eigen zenderlijst heb deze dus zelf gemaakt door zelf al de te ontvangen satellieten te scannen. Wat ik niet kon scannen, 95 Oost, dit kent VTi niet. Heb die zenders toen maar onder 80 Oost gescand en deze op positie 95 Oost vastgelegd. Daar de zenders op 28.2, 16, 5 Oost en 0.8 West het niet meerdeden, al de zenders gewist en ze compleet op nieuw gescand.

      Dit probleem zit waarschijnlijk in het feit dat de satelliet posities iets anders zijn en ook iets andere naam?, in PLi dan in VTi.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • is dat dan niet op te lossen met een eigen satelites.xml


      ken me niet uit met die rotors en usals maar die box scand toch in wat in de satelites.xml staat


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt. Dus ik heb mijn Vu+, satelliet na satelliet, zelf de zenders laten zoeken. Dit omdat ik met de kant en klare zenderlijsten niet zo veel kan, vanwege de plaats waar ik woon.
      Toen dit allemaal gedaan was, heb ik met Dreambox Edit de lijst in orde gemaakt, zoals ik hem wil hebben. Ook met een aantal boeketten erbij, zoals Documentaires / Reizen & Lifestyle / per satellietgroep van 4 Muziekzenders / Nieuws en Sport.
      Als je dit een eigen eigen satelites.xml
      noemt?.

      Maar toen ik dus van PLi naar VTi ging, ging het dus toch mis bij enkele sats en heb deze opnieuw moeten scannen en aanpassen in de Dreambox Edit-lijst.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • satelites.xml
      dat is die file waar in staat welke satelliet welke transponder welke frequenzie

      moet je maar eens kijken met een editor zoals bijv.PSPAD

      De file is te vinden in je map op de box /usr/share

      of gewoon in je map op de pc waar je de settings hebt opgeslagen voor dreamboxedit


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ja, heb het inmiddels gevonden.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).