[VU+ Solo] Automatische update van zenderlijsten mogelijk?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • [VU+ Solo] Automatische update van zenderlijsten mogelijk?

      Ik heb sinds kort een Vu+ Solo in bezit. Een mooi apparaat. Na wat rondsurfen en bezig te zijn geweest met een aantal skins en images gekozen voor een VTI image. Ziet er erg strak uit moet ik zeggen.

      Nu zijn er een aantal hobbyisten die vrijwel dagelijks zenderlijsten updaten. Is zoiets ook automatisch te updaten met de VTI image en hoe?

      Wat mij wel opvalt: Na een update moet ik de orginele Canadigital CI module er eens uithalen en opnieuw insteken voordat op de gecodeerde zenders beeld volgt.

      Werkt dit met CCCam beter? En heft CCCam geen last van eventuele updates of nieuwe versleuteling van Canal digitaal? Ik bedoel maar; je zal op vakantie zijn en een opname ingesteld hebben waarna dit volledig zwart beeld blijkt....

      Vast bedankt!
    • de zenderlijsten op onze feed proberen we zo actueel mogelijk te houden settings van verschillende ,mensen en verschillende configuraties vind je in de database of op de feed/plugins server

      met CCcam zouden je problemen in zake canaal digitaal opgelost moeten zijn ik zou je aanraden om CCccam 214 te nemen en in je config te zetten
      SECA HANDLER: 1

      en nee CCcam heeft geen last van eventueele update van het image


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ok, dankje,

      Maar welke file moet ik dan hebben in de database. Dat is mij onduidelijk.

      Ik heb handmatig al eens de .tar file geinstalleerd vanuit de \tmp directory, maar kan hem dan nergens vinden onder de blauwe toets. Daar staat maar een cam aangegeven, en die stond er ook al...
    • voor de cam moet je nog even zoeken in het het forum ergens heeft een user de files geupload in de database. De cams zullen in het volgende image weer op de feed staan


      KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

      Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ