Flashen nieuwe software

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Flashen nieuwe software

Hoi,

Ik zou graag de nieuwe image flashen per USB Stick,(Neues VTi "Vu+ Team Image" - V 2.4 -11.02.2011 OE 1.6 USB)

Graag antwoord op volgende vragen
      1- ik heb gelezen dat je al je vorige settings kwijt ben?
      Als ik nu een Back-up van mijn huidige image neem, instellingen neem van de huidige image (Vu+ Team Duo Image" - V 2.3 -28.12.2010), kan ik deze terug plaatsen op de nieuwe image?
      2- ben je ook je opgenomen films kwijt ?
      3- alles draait goed met mijn image (Vu+ Team Duo Image" - V 2.3 -28.12.2010), heeft het belang om een nieuwe update te doen?

Bedankt voor de info.

Osty
      have fun........ ?(

The post was edited 2 times, last by osty ().

• Als eerste zou ik een COMPLETE back-up van mijn image maken dat doe je in het VTipanel met de optie VTI Image tools is de middelste optie in het hoofdmenu van het VTi panel.
      En dan kies je ook weer de middelste optie Sichert ihr Image dan maakt de Box een complete back-up van jou image zoals het nu is en het wordt op de HDD weg geschreven in de map /hdd hier in de root het NFI image en het usb image wordt weg geschreven in /hdd/vuplus/duo.

Je kunt dan ook zoals je al zei een back-up maken van je instellingen settings en enigma 2
      Dit doe je met de optie back-up tools dan de eerste optie dan worden je settings weg geschreven op de HDD in de map /hdd/vtibackup
      en terug zetten na het installeren kun je ook via het VTi Panel

Opgenomen films die op de HDD staan ben je niet kwijt zolang als je de HDD niet opnieuw doet initialiseren.

Een Update heeft meest wel een paar verbeteringen maar als jij tevreden bent is de keuze helemaal aan jou

KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM
      KEINE FRAGEN IM VORSTELLUNGSBEREICH FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Hallo Stauffie,

Bedankt voor de snelle antwoorden op mijn vragen.
      ben bezig de backup te maken van de image.

Dus als ik de nieuwe image geplaatst heb, gewoon terug instellen terug plaatsen ?

groeten Osty
    • ja dat klopt flashen en dan je instellingen terug zetten ;) volgens mij wordt dat al gevraagd tijdens de install van het nieuwe image

KEINE FRAGEN PER PN DIESE WERDEN OHNE AUSNAHME GELÖSCHT FRAGEN GEHÖREN INS FORUM

Anfänger Tipps die nicht alle im Handbuch stehen##Die wichtigsten Links von Vuplus Support!## QUICK-START-GUIDE für Neuankömmlinge...##Anfängerfragen & Notdienst ##JA / NEIN Fragen für Anfänger ##FAQ
    • Ik heb de nieuwe software geladen....
      heb dan terug de instellingen terug geplaatst.
      kreeg geen beeld, heb dan gezien dat er geen CAM in was, beheer CAM, en kreeg maar één selectie, dus deze genomen .... werkte nog steeds niet
      alle andere instellingen waren blijkbaar goed...nog steeds geen beeld.
      Heb dan terug de oude image terug geladen (2.3), heb nu terug beeld.

iemand raad?

Groeten
      Alain
    • ja dat klopt standaart wordt de cam niet opgeslagen je kunt deze wel selecteren in het menu files selcteren voor backup daar kun je dan alles selcteren wat je aan files wil opslaan in je backup.tar.gz