Vu+ Duo4k Problem z wgraniem softu

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Vu+ Duo4k Problem z wgraniem softu

Hello, I need help.

I have the following problem, I upload the original image downloaded from the VU + website, then download the image from the openatv website, unpack it on the flash drive, installs the image and everything runs smoothly, if not for the fact that after installing the image, it starts as if it were made from a backup with all the settings that were before uploading the original VU + software, what is the problem? should the configuration image run?

Witam, potrzebuję pomocy.

Mam następujący problem, wgrywam oryginalny obraz pobrany ze strony VU+, następnie pobieram ze strony openatv obraz, rozpakowuje go na pendrive instaluje obraz i wszystko przebiega sprawnie, gdyby nie to, że po instalacji obrazu uruchamia się on tak jakby był robiony z kopi zapasowej z wszystkimi ustawieniami jakie były przed wgraniem oryginalnego softu VU+, w czym jest problem? powinien się uruchomić obraz do konfiguracji?

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von wodawoda ()