ccam onvindbaar

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • ccam onvindbaar

      Hallo,

      ik heb een vuplus en heb net de laatste nieuwe vti image van 11/02/11 geinstalleerd van deze site. Ik werk met een Canal digitaal kaartje en heb hiervoor ccam nodig. Echter waar vind ik deze. Ik las ergens via de vti adon server, maar waar ?

      dank alvast
    • Hallo Flashcs,

      Het is momentaan verboden om maar eenige uitspraken te doen over Cam's en sharen algemeen..!!!
      De eenigste mogelijkheid is zoeken en nog eens zoeken, ik weet zeker dan kom je er ook uit..
      Googlen is de oplossing.
      Misschien, als je duits een beetje beheerst, kun je zeker met de boardsuche ook nog een heel eind komen.
      Jammer maar het is niet anders, toekomst zal het leren.
      Dus Googlen vinden en manuel instaleren..!!!!

      Groetjes Roles...
    • Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een abbo bij Canaal Digitaal maar de vu heeft echt cccam (of iets dergelijks) nodig om de kaart te kunnen lezen. Niets illegaals aan. Echter geen van mijn nieuwe images(Openpli, Blackbox) hebben een kaarlees progje in hun database..?? Ik ben nu 3 dagen bezig...zucht...
    • ik heb ook gemerkt dat je cccam echt wel nodig hebt om beeld te kunnen krijgen op de vu+ .. niets illegaals, gewoon de zenders waarvoor je betaald bij tv vlaanderen op het tv scherm krijgen zonder CI module..

      cccam downloaden vie pc en via usb installeren of in het menu bij applicaties en extensies daar cccam selecteren en installeren.
      dan moet je deze natuurlijk nog op aktief zetten
      als je de menu doorloopt kom je deze instellingen wel tegen.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Van ()

    • Beste MrEd en Van, het thema waarop jullie gereageerd hebben is toch echt al een oudtje...kijk eens naar de datum.
      Makt niet uit, maar toen was er iets anders aan de hand, geen zin om dit allemaal uit te leggen..
      Tuurlijk moet je cccam instaleren om je abo te activeren, dit op de manier zoals VAN geschreven heeft of je haalt deze heel gemakkelijk van het FEED via het VTI-CENTER op je Box. als deze internet verbinding heeft..!!!
      Blauwe knop op de AB das naar beneden lopen met de pijl toetsen naar ERWEITERUNGEN (sorry gebruik Duits op mijn box) en dan de rode knop, even wachten en je komt automatisch in het FEED waar je allerlei opties hebt om te downloaden en te instaleren...

      Groetjes Roles...
    • ik zag het wel dat het al een oud topicje was maar ik reageerde effe om MrEd en misschien andere te helpen die dit ooit nog gaan lezen..

      grts

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Van ()

    • Voor de CCcam zoekers, bij VTi 2x blauwe toets indrukken, downloaden en op starten ok drukken en klaar.
      Je hebt er nog geen minuut werk aan.
      Anamur Türkiye, 36 Grad Nord / 33 Grad Ost. Nördlich von Zypern. Beim klaren Wetter kan man den Bergen, 70 KM entfernt, sehen.
      VU+ Duo 2 / (Topfield TF4000PVR, Vu+ Duo, werden nicht mehr genutzt).
      4 Schüßel:
      150-er für Astra 1 u. 3 , mit Invacom twin Flansch LNB und QUAD "normal" LNB
      120-er für Hot Bird, Eurobird & 7 Grad Ost, mit nur 2 LNB´s, beide single
      120-er für Nilesat, mit single LNB
      90-er für Türksat, mit single LNB >>>> Im Galerie, eine kleine Übersicht (sollte ich noch mal anpassen).
    • heb hetzelfde probleem heb de vu+ duo van deze software voorzien wil helemaal niet ,, card share,, toepassen maar wil de decoder gewoon naar het slot laten luisteren.

      wil ergens dus juste config en cccam downloaden en die met ftp op de box plaatsen. ( heb geen vast internet, alleen mobiel)

      Kan door de bomen het bos niet vinden.


      groet

      Sem
    • indien je een uitgepakt bestand hebt dan
      de binary van CCcam zelf gaat in de map /usr/bin/
      de config en hulpbestanden gaat in map /etc
      het start/stop script moet naar de map /usr/script/

      indien je een ipk hebt (bijvoorbeeld enigma2-plugin-cams-cccam.2.2.1_1.0-r2_mipsel.ipk ) dat zich zelf extraheert zet je het in /tmp of op usb stick en middels manueel installeren kun je dan de softcam erop zetten.
      de laatste is prettiger daar alles automatisch naar de juiste plek uitgepakt wordt.

      in de database vindt je natuurlijk de softcams

      ciao
      :D keine kohle mehr :D