Ziggo officiele nummering en picons

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Ziggo officiele nummering en picons

      Hallo allen! Ik krijg iets niet voor elkaar, en vraag me überhaupt af of het wel mogelijk is. Ik heb een VU Uno 4K SE met aan boord de VTi 15.0 image. Ik heb gewoon keurig de beschikking over alle Ziggo kanalen (regio 5555), FTA en gecodeerd. Nu zijn er twee dingen waar ik niet slim genoeg voor ben. In het image zit een kabelscan plugin, en deze werkt ook goed, alleen zit de optie "Gebruik maken van officiele kanaalnummering" er niet in. En dat is dus wat ik zo graag zou willen! Neem Fox Sports 1 HD... Officieel is dit kanaal 421 maar bij mij staat ie dus op 92. Is dat op een of andere manier makkelijk te fixen?

      Daarnaast krijg ik de picons niet allemaal te zien, en het lijkt erop alsof dit heeft te maken met de verkeerde nummering. Ik gebruik SVG picons en de bekende kanalen, (NPO, RTL, SBS) doen het prima, maar daarna is het mis. De bestandsnamen van de picons zijn als volgt:

      001_nederland_1.svg
      002_nederland_2.svg

      003_nederland_3.svg

      004_rtl_4.svg


      Wat zou het fijn zijn als iemand de gouden tip heeft!


      Alvast bedankt voor het meedenken!
    • Picons zijn in .png formaat. Er zijn srp en snp verianten.. Ik maak ze overigens zelf... En deze worden keurig weergegeven.... Zijn gerelateerd aan de service referentie en nooit aan het kanaalnummer..

      Als je in Castricum woont, mag je ook langskomen in Haarlem...
    • Nee, ik gebruik nooit de officiele kanaalnummering. Waarom zou ik losse nummers in mijn kanaallijst laten staan.? Vind dat sowieso iets raars van de providers.. Ik wil die picons best delen met je...