Zwart beeld, stoppend beeld, bij gebruik Joyne card Conax voor Eutelsat 9

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Zwart beeld, stoppend beeld, bij gebruik Joyne card Conax voor Eutelsat 9

      Hallo,

      ik ben onlangs geswitched van Canal Digitaal naar Joyne.

      Het complete omzetten van schotel en zenders had even wat voeten in de aarde maar goed, is voorbij.
      OSCam en Butler zijn beide verwijderd.

      bij het starten vd Vu+ Uno 4K SE, vanuit standby is het 50/50 of je wel of geen beeld krijgt. Soms na even naar een ander kanaal te schakelen wel beeld maar dat stokt dan. Niet altijd maar soms.
      Als ik in de menus zit wil het beeld ook wel eens zwart worden.

      ik heb wel ergens een keer de CAM kunnen zien en ook wat instellingen gedaan. Maar dit menu kan ik niet meer vinden. Over het menu of menus, zal ik het maar niet meer hebben, is erg verwarrend en van integratie geen sprake.

      De Joyne module is een CI zonder kaart.

      Tips?
    • Nee, helaas geen tips. De VU+ heeft problemen met de Joyne CI. Er zijn inmiddels 2 versies van deze CI modules. De v1 is op VU+ instabiel en de v2 iets beter.
    • Niet bekend, wel levert Joyne twee versies van deze Conax Contega CI's. Versie 1 werkt inderdaad maar zo-zo op een VU+, versie 2 zou beter werken maar nog steeds niet optimaal....