Open Pli verwijderen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Open Pli verwijderen

      Hallo.

      Ik heb op mijn VU+ Solo2 open Pli geïnstalleerd omdat bijna iedereen dat gebruikt en was dus nieuwsgierig.
      Ik vind dit nou niet zo geweldig.
      Ik gebruikte altijd VTi was en ben nog steeds tevreden over de werking van deze.
      Nu wil ik weer VTi erop zetten maar dat lukt dus niet meer heel vervelend want ik krijg steeds weer Open Pli en dat is dus niet de bedoeling.
      Wat moet ik doen.

      HELP me AUB

      groetjes
      Martin ;( ;(
    • Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon de gewenste VTi versie voor jouw ontvanger downloaden. Direct uitpakken op een FAT32 geformatteerde USB stick. VU+ Solo2 volledig uitzetten, USB stick erin en de VU+ Solo2 aanzetten.
    • Hij geeft geen 'flashing' o.i.d.? En dan even op de standby toets drukken van je box?
    • Woon je in de buurt van Haarlem?
    • USB stick aan de voorzijde gestoken? Alle andere USB apparatuur losgetrokken? Directory structuur van de stick in orde? /vuplus/solo2/......
    • Mimisiku 3 usb sticks geformatteerd fat 32 de allerlaatste Vti gedownload , zowel voor als achter geprobeerd alles gedaan zoals het altijd is gelukt.
      Maar nu de usb stick gaat knipperen maar er gebeurd verder niets alleen open pli start gewoon op had ik het maar niet nieuwsgierig geweest.
      Gelukkig heb ik nog de VU+Uno 4k se in de woonkamer maar nu moet ik tv kijken op mijn pc . Fabriek instellingen gedaan maar daar kom je ook niet mee verder .
      Eigenlijk zou er zo iets als een reset op moeten zitten
    • Ik kon wel huilen van vreugde Hij doet het weer Mimisiku ik heb nog eens goed gekeken samen met mijn vrouw en die zei je moet ook de hele map vu/solo2 op je stick zetten en dat was het dus kon mij wel voor mijn kop slaan hoe dom van mij maar ik ben weer blij .
      Toch allemaal bedankt voor de hulp zal het nooit meer vergeten dus opschrijven.