Vu+uno 4k se probleem

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu+uno 4k se probleem

      Heb bij de Vu+uno 4k se, de vti er op gezet VTi_14-0-3_vuuno4kseNu het volgende, na de instalatie gaat het tv signaal af en toe aan en uit, had het idee dat het aan de hdmi zal liggen, na horten en stoten de zaak aan het lopen gekregen, maar hier na nog steeds uit val van het tv signaal, en toen besloten om de openpli er op te zetten, na de flach en halfe instalatie het zelf de probleem, beeld gaat aan en uit, dus het probleem niet opgelost.
      Heb nu de Vu+ aan en weer aan gezet geeft na de reboot de tv een vti beeld wat eigenlijk niet kan omdat er een openpli in zit, nu verder in de opstart komt hij wel in de openpli.
      Dit is nu vreemd, het probleem in nog steed niet opgelost, kennelijk zitter er nu twee besturingen in de VU+ hoe krijg ik dit weer oke, fabrieks intelleingen geeft ook geen succes, wie weet raad.
    • Nee, en dat gaat ook niet. De VU+ wordt geplaagd door fouten. Waarschijnlijk zit de HDMI (bijna) los op het mainboard. RMA aanvragen en terugsturen.. Moet vervangen worden.

      Helaas wordt de bouwkwaliteit steeds slechter en slechter (het moet ook steeds goedkoper)..

      VTi installeert een eigen bootscreen. OpenPli doet dat niet. Er kan maar 1 systeem aktief zijn. OpenPli zal dus wel de laatste zijn. Je ziet dit ook in het menu. Kies maar eens het Informatie scherm.
    • Vreemd, bij het opstarten zie ik het VTI scherm, en daarna komt hij in de setup van de PLI, ik heb hem nu bij de sat dealer liggen kijken wat die er van zegt, rma zal denk ik niet lukken bij hem, moet maar afwachten, kan ook nog aan de hdmi liggen zo als je aangaf.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Ritzie10 ()