sid not found in pat

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • sid not found in pat

      Hallo,
      Ik ben nieuw hier.
      Kwam op dit forum omdat ik een aanhoudend probleem heb met mijn VU+ Solo 4K
      Ik heb deze aangesloten op een lokaal kabel netwerk en scan handmatig de transponders met de I-tuner T/T2
      Er wordem 55 kanalen gevonden ( klopt volgens beheerder) maar sommige kanalen geeft "sid not found in pat"
      Het vreemde is dat de signaal zoeker in de VU+ een SNR van 100% aangeeft.
      Hoe kan ik dit nu oplossen?
      De leverancier heeft ook al de laatste OPENPLI versie 2019 opgezet, maar helpt niet.

      Wie kan mij helpen?

      JanKa
    • Hmm... Even voor de duidelijkheid: je wil kabel (DVB-C) scannen of Digitenne (DVB-T2)?
      Voor kabelontvangst is het handig als je opgeeft in welke regio en welke provider..
      55 zenders is wel redelijk weinig. Ziggo/Caiway/Delta geven rond de 300 zenders.
      SID not found in PAT wil zeggen dat de zender bekend is maar de parameters niet kloppen. Vaak voorkomend als je een lijst download (van een andere regio) en geen kabelscan gebruikt. Bij goed signaal met een kabelscan komt dat eigenlijk niet voor.