Ondertiteling

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Ondertiteling

      Hoi hoi,

      Sinds vrijdag in het bezit van een vu+ zero 4k box. TV kijken werkt super, ben alleen erg aan het ruziën met kodi.

      1. De standaard image openpli 7 gaf iedere keer foutmeldingen bij installatie kodi plugins. Dus uiteindelijk openatv image (versie 6.3) erop gezet.

      2. Plugins installeren lukt nu, maar de video player die gebruikt wordt is niet die ik van kodi gewend ben. Ik kan nu niet voor ondertiteling kiezen bijvoorbeeld, heel vervelend. Hoe kan ik in kodi de standaard Mediaplayer krijgen in plaats van de uitgekleede versie die hij laadt via openatv?

      3. Ik wil in kodi graag retrospect gebruiken voor uitzending gemist, dat werkt namelijk super. Alleen bij deze box heb ik problemen het werkend te krijgen. De InputStream helper ontbreekt en widevine.

      Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, heel het paasweekend mee bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar.

      Alvast bedankt! :)

      Sjoerd

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von sjoerd87 ()

    • Standaard Image is niet OpenPLI, maar dat direct van vu+ (code.vuplus.com).
      En hier is het forum van de VTi Image, dus ik zou als je de OpenATV verder wil gebruiken je vragen in het OpenATV Forum stellen. (hier zijn er al weinigen die OpenATV gebruiken, en nauwelijks iemand die ook nog eens Nederlands kan)

      Wat betreft Kodi kan ik zeggen dat slechts weinigen het gebruiken op hun VU+, wegens oude versie (toch bij de VTi/originale Image) en aangezien Kodi toch de normale Media Player gebrukt van de Vu+.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Clemens ()

    • Bedankt voor je snelle reactie. Aha op die van mij stond openpli toen ik hem binnenkreeg.

      Welke image ik wil gebruiken maakt mij niet zo heel veel uit zo lang hij ook kodi 17.6 kan draaien en de kodi player kan gebruiken zodat ik ondertiteling etc makkelijk kan regelen.

      Maar ik begrijp uit je reactie dat dit ook met vti niet zou kunnen en met openvuplus ook niet.... Lastig
    • Dat komt ook omdat veel gebruikers dat gezeur met externe IPTV niet meer willen. Een Linux SetTopBox is er ook helemaal niet voor bedoeld. Het is er ooit ingeslopen omdat er met Enigma2 wat mogelijk was. Streams zijn steeds meer beschermd, beeldformaat groter (HD, UHD), veel bandbreedte nodig en steeds meer codecs die Enigma2 niet heeft. Nu het eenmaal bestond gaan de mensen nu eisen dat het draait op hun box omdat 'het ooit kon'.. Boxen met Kodi zijn instabiel en als het weer eens vastloopt krijgt de box en de imagemaker de volle laag...
      Kodi gewoon draaien op een Chinees kratje en je box gebruiken waarvoor die gemaakt is.