ziggo irdeto kaart en oscam

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Goedenmiddag alle, hoop hier wat meer info te kunnen vinden aangezien ik sinds vandaag een soort gelijk probleem heb.
      heb ook mn ziggo kaart draaien met oscam en dus sinds vandaag geen beeld meer. me instellingen lijken goed te staan maar hoor dat graag van de experts hier. bijgaande een log van me oscam

      Goedendag heren, heb in het draadje wat ik had gevonden van een ziggokaart en oscam al een opmerking geplaats met een log bestand maar wil het via deze weg ook nog een keer afzonderlijk doen.
      Het probleem is dus alsvolgd, heb al een jaar een openatv image draaien met oscam en mijn ziggo kaart en nu werd ik vanochtend wakker wilde de tv aan doen en geen beeld?
      De vrije kanalen doen het wel dus daar ligt het niet aan maar als ik een gecodeerd kanaal wil kijken gebeurd er niks , waar ik eerst gewoon zag staan interne decoder zie ik nu niks. als ik me log gestand bekijk zie ik "no matching reader" zie ook mijn log bestand. hoop graag dat 1 van julie weet wat er veranderd is waardoor me irdeto kaart het nu niet doet
      Bilder
      • oscam12019.png

        107,11 kB, 1.314×617, 53 mal angesehen

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von hgdo ()

    • Dat wil zeggen dat je kaart moet verlengd worden met EMMs...
      Normaal gebeurt dat af en toe eens (elke paar weken komen er nieuwe EMMs die die datum normaal verder leggen, tenminste zolang je je rekening betaalt)

      De vraag is nu waarom je EMMs gemist hebt of waarom oscam die niet geschreven heeft...

      Post eens de inhoud van de oscam.user en de oscam.conf, misschien is au verkeerd ingesteld...(zou me verbazen aagenzien global emms geschreven worden)
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Clemens ()

    • Zoals Clemens al meldt.. Je entitlements zijn verlopen. Na een uur op een Ziggo zender zou dat zichzelf moeten oplossen vermits je instellingen goed staan. Wat ik vreemd vind is dat de FFD8 alleen meeloopt... Bij mij worden alle management tiers opgewaardeerd...
      Bilder
      • IMG_0947.PNG

        158,64 kB, 1.020×614, 40 mal angesehen

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von mimisiku ()

    • Je hebt gelijk... Foutje van mij.... Reader ziet er goed uit. Misschien kun je de regel caid = 0606 erbij zetten... Trouwens wel leuk: bij de reader erboven staat de hele RSA key en bij de nieuwe reader 3 knip knip knip :)
    • Wat me ook opvalt in de log dat er eerst een zooi fouten bij sci0 staat en plots bij sci0 wordt de kaart gelezen.... Maar je hebt dan ook een afwijkende OScam versie...
    • Afwijkend ingesteld. Ik zit deze post na te vlooien maar begrijp echt niet hoe je de reader hebt ingesteld. Zie geen oscam.server alleen een opstart-log. Snap niet hoe je eerst een failing sci0he t die plots wel correct reageert. Heb je soms per ongeluk 2 x dezelfde kaartlezer geprogrammeerd? Dus 2 x device=/dev/sci0 i.p.v. /dev/sci0 en /dev/sci1 gescheiden?
    • Dat was ook wat me verwonderde.. Ook in deze log zie ik een ATR error voordat hij wel leest...
      Wat staat er precies in oscam.server (waar je readerin staat)...