Duo 4K oscam ziggo ?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Duo 4K oscam ziggo ?

      Ik ben net van openpli overgestapt naar vti en probeer nu de HD zenders werkend te krijgen maar het lukt me niet echt.

      Met openpli hoefde ik alleen de module oscam te installeren en het werkte direct, bj vti is dat helaas niet het geval zo te zien.

      ik heb een aantal posts gevonden, maar ik kom nergens die settings tegen in de gui, ik heb alleen een oscambutler en daar kan ik niks van Ziggo in vinden of de settings invullen die ik hier ben tegen gekomen.

      Weet iemand hoe en of ik dit werkend kan krijgen op een DUO 4k icm met Ziggo en een irdeto smartcard ?
    • Dat gaat prima op de VU+. Ziggo vind je niet omdat dat in Duitsland gewoon niet bestaat. Geen nood: kies met OscamButler gewoon een willekeurige config. Dan even via ftp kijken waar de config weggeschreven is (uit het hoofd /etc/tuxbox/config). Dan op het net even een Ziggo configuratie ophalen. Deze files dan over de gevonden bestanden kopiëren. Box even herstarten. Klaar...
      Wel even opletten dat je de correcte bestanden voor je kaart kiest. 0604 voor oude Ziggo kaarten en 0606 voor de nieuwe versie 7.0