Zender niet gevonden

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Zender niet gevonden

      Als ik soms mijn vu+ solo met vti en oscam opzet krijg ik de melding "zender niet gevonden, sud not found in pat". Dan moet ik op de afstandbediening op 1 (tv een) drukken en heb ik wel beeld. Het is niet altijd maar sporadisch, wat kan ik doen om dit op te lossen?
      Dateien
    • De melding kan 3 dingen betekenen:

      - Actueel zend de zender niets uit
      - De zenderinfo is verouderd en je moet eens opnieuw naar zenders zoeken op die transponder.
      - Er mislukt iets bij het tunen

      (De PAT is de programm Array Table op de transponder. Een transponder zend een reusachtige bitstream uit van PAT, andere metadata, alle videokanalen, alle audiokanalen, teletext, etc. De PAT is het eerste op de transponder en is een tabel waar alle informatie is opgelijst van hoe dit bitstream is opgebouwd. De SID is de locatie van de bits een specifieke zender. Bij het zoeken naar zenders wordt deze SID opgeslagen, zodat men niet altijd de PAT moet openen om de SID te weten.)

      Als die zender onmiddelijk daarna wel werkt, is het vermodelijk iets met het tunen dat misloopt...Waarom is moeilijk te zeggen. Eens opnieuw zoeken naar zenders kan je eens proberen...
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!