Map aanmaken om verschillende opnames naar toe te verplaatsen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Map aanmaken om verschillende opnames naar toe te verplaatsen

      Ik heb een aantal opnames van diverse shows/series en die zou ik graag in een map willen hebben, zodat ik een overzichtelijk geheel heb van alle opnames.
      Hoe kan ik dat het beste doen?
    • Gebruik je de nieuwste vti image? Daar heb je namelijk een functie virtuele mappen die automatisch opnames groepeert.
      Weet niet zeker waar dit te activeren is, oftewel bij menu->vti ergens of in de movie lijst met de menu knop.

      Zelf mappen aanmaken kan misschien ook met de menu knop, maar ben niet zeker zou het eens moeten testen

      Wat zeker werkt is via de pc te gaan en op de samba share van de vuplus te gaan en daar dan mappen maken en wat knippen en plakken. Gewoon daarvoor in de windows explorer //vusolo2/ in de adres balk intypen, normaal zou dat moeten werken.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!
    • hangt jouw solo2 aan het internet?
      dan kan je via DCC (dreambox control centre) via jouw pc/laptop mapjes aanmaken, en alles ordenen zoals jij wilt.
      Is bijzonder gemakkelijk, ik gebruik het al een paar jaar.
      Ook de foto's/filmpjes van GSM/fototoestellen/HD van jouw pc kan je op de HD van jouw VU+ zetten.
      Nog wat verder gaande kan je ook de mappen van jouw PC openstellen voor de VU+
      of een NAS maken, die door de VU+ benaderd kan worden.
      Dan kan je de opnames op de NAS zetten, en dan zijn ze voor iedereen in het netwerk te zien...
      sorry voor het laattijdige antwoord, maar ik ben niet zo vaak actief hier
      VU+ ZERO 4K SE
      Vti 14.1 (and updating)
      kraven FHD skin