Vu+ Ultimo 4k start niet meer door

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vu+ Ultimo 4k start niet meer door

      Mijn probleem: Gisteren viel hier de stroom uit terwijl er een opname vanaf de interne hdd van de ultimo 4k afspeelde. Nadat er weer stroom was, wilde het apparaat niet meer booten en bleef op het vu+/vti logo staan. Ik heb geprobeerd om een nieuw image te flashen (zowel 11.x met online updates als gelijk 13.0.2), maar het probleem bleef.
      Daarna heb ik het apparaat open gedraaid en de hdd stekker los gehaald. Als deze niet aangesloten is, start hij wel gewoon op, dus ergens moet er iets van een boot priority (fout) staan ofzo. Ik weet echter niet waar ik dat kan vinden / moet zoeken. Wie kan me hier verder mee helpen ?
    • Nou, het probleem is opgelost. VU+ laten opstarten, hdd opnieuw gemount. Toen de hele hdd over het netwerk gekopieërd naar de pc, hdd ge-unmount, nieuwe partitie laten maken en daarna boot hij wel gewoon weer. Nu even de films en opnames over het netwerk terug zetten. Ik vermoed dat er misschien ergens in de vtidb bestanden een fout zat.