Plugin voor media?

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Plugin voor media?

      Sinds gisteren heb ik een VU+ solo2 en heb openpli + oscam succesvol geinstalleerd. Daar ben ik al trots op....

      Nu zoek ik een plugin om bijvoorbeeld inhoud van youtube, uitzending gemist en overige websites te kunnen bekijken. Bestaat dat? En hoe installeer je eigenlijk een plugin? Ook met een usb stick.
    • Plugin installatie: Installieren von Erweiterungen – Vu+ WIKI (ik hoop je kan een beetje Duits)
      Is wel gedeeltelijk VTi gebaseerd, OpenPLI kan anders zijn maar hier is het VTi Forum en niet veel mensen hier gebruiken OpenPLI.
      Sat4All (Nederlandstalig Forum) of het officiele OpenPLI Forum zijn misschien interessante plekken voor deze vraag een een beter antwoord voor OpenPLI.

      Wat betreft de plugins (voor VTi beschikbaar, ik vermoed ook voor OpenPLI): bekijk MediaPortal eens (zeker ook voor OpenPLI beschikbaar) , ook youtubeTV kan je gebruiken voor YT.
      Uitzending gemist kan via HBBTV.
      Docendo Discimus
      KEIN SUPPORT PER PN!

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Clemens ()